Vzdělávací firma na sociální síti – marketing i prodej

AIVD ČR Vás srdečně zve k účasti na seminář 

 

Vzdělávací firma na sociální síti - marketing a prodej  

Cílová skupina:

  • Zájemci o rozvoj obchodu na sociálních sítích, manažeři vzdělávacích společností zodpovědní za marketing a obchod, podnikatelé z oblasti vzdělávání.

 

Cíle:

  • Identifikovat základní potřeby a očekávání od fungování sociálních sítí
  • Inspirovat se možnostmi využití sociálních sítí pro komerční využití.
  • Získat příklady dobré praxe při konkrétním cílení na cílové skupiny potenciálních účastníků školení.
  • Získat dovednosti pro efektivní práci se sociálními sítěmi.

 

Obsah:

  • Úvod a prezentace inspirativních case studies z oblasti sociálních sítí
  • FB - novinky, změny, trendy
  • Stategie využití FB
  • Tipy a triky
  • FB jako efektivní reklamní nástroj
  • Ostatní sociální sítě, přehled a možnosti jejich využití
  • Linked In
  • Závěrečná diskuse

 

Lektoři:

  • Marek Řídký řídí více než 12 let agenturu Underline. Pracuje pro významné značky na trhu. Podílel se na řadě kampaní odměněných na českých i mezinárodních soutěžích kreativity a efektivity.
  • Tomáš Kočí je hlavou Underline a předtím byl ředitelem nových médií ve společnosti Burda Digital a v největším českém mediazastupitelství AdActive.

 

Termín a místo konání:

  • 11. prosince, 09:00 – 14:00 hodin.
  • Pozor změna učebny: Hotel Amarilis, Štěpánská 613/18, Praha 2.

 

Cena:

  • 2 000 Kč, členové AIVD ČR zdarma.

 

Informace k přihlašování:

  • Akci si rezervujte výhradně na webu www.aivd.cz/akce (1 účastník = 1 kompletně vyplněná rezervace s mailem na přímého účastníka).
  • Po ukončení rezervace bude na Vaši adresu odesláno automatické potvrzení. V případě, že ho neobdržíte, kontaktujte nás na aivd@aivd.cz, tel.: +420 734 605 219. 
  • Zaplacení faktury je podmínkou účasti.
Termín: 
11.12.2014 - 9:00 - 14:00
Příloha: